Supportavtal
Supportavtal
Vi vet att produktionen måste rulla på, därför har vi tagit fram några avtal för att underlätta din vardag. Oavsett om det gäller assistans med enklare inställningar eller frågor kring mer avancerade saker finns vi alltid nära till hands.
Vårt supportnummer är bemannat mellan 07:00 – 16:00 helgfria vardagar.
Bas
säkerställa grundläggande drift.
-
Fjärr- och telefonsupport
3DP All Inclusive
köra din utrustning mot SWEPOS nätverksRTK-tjänst har vi tagit fram detta avtal.
-
Fjärr- och telefonsupport
-
Molntjänst
-
SWEPOS nätverksRTK-abonnemang
-
Internetuppkoppling via Telia
-
Tillgång till kommande mjukvaruversioner
-
Årlig översyn
Funktionsavtal
köra din utrustning mot SWEPOS nätverksRTK-tjänst har vi tagit fram detta avtal.
-
Fjärr- och telefonsupport
-
Molntjänst
-
SWEPOS nätverksRTK-abonnemang
-
Internetuppkoppling via Telia
-
Tillgång till kommande mjukvaruversioner
Bas
Fjärr och telefon support
Mellan 07:00 – 16:00 helgfria vardagar
*Avtalet är en tillsvidaretjänst. Uppsägning måste ske minst 1 månad före det årliga brytdatumet, d.v.s. samma dag och månad som leveransdatumet.
*Simkort tillkommer.
Funktionsavtal
Fjärr och telefon support
Mellan 07:00 – 16:00 helgfria vardagar
Molntjänst
Ta emot och skicka filer via internet
Swepos nätverksRTK-abonnemang
Obegränsad andvändning
Internetuppkoppling via Telia
2GB datatrafik/månad
Tillgång till kommande mjukvaruversioner
Garanterar den senaste funktionaliteten och stabil prestanda
*Avtalet är en tillsvidaretjänst. Uppsägning måste ske minst 1 månad före det årliga brytdatumet, d.v.s. samma dag och månad som leveransdatumet.
3DP All Inclusive
Fjärr och telefon support
Mellan 07:00 – 16:00 helgfria vardagar
Molntjänst
Ta emot och skicka filer via internet
Swepos nätverksRTK-abonnemang
Obegränsad andvändning
Internetuppkoppling via Telia
2GB datatrafik/månad
Tillgång till kommande mjukvaruversioner
Garanterar den senaste funktionaliteten och stabil prestanda
Årlig översyn
Innefattar kontroll av skopor, kablar samt mjukvaror.
*Avtalet är en tillsvidaretjänst. Uppsägning måste ske minst 1 månad före det årliga brytdatumet, d.v.s. samma dag och månad som leveransdatumet. Årlig översyn: Det åligger brukaren av utrustningen att inom avtalets bestämda tid att beställa den årliga översynen av 3D Partner.