Supportavtal

Supportavtal

Vi vet att produktionen måste rulla på, därför har vi tagit fram några avtal för att underlätta din vardag. Oavsett om det gäller assistans med enklare inställningar eller frågor kring mer avancerade saker finns vi alltid nära till hands.

Vårt supportnummer är bemannat mellan 07:00 – 16:00 helgfria vardagar.

Bas

Vårt instegsavtal när det kommer till att
säkerställa grundläggande drift.
  • Fjärr- och telefonsupport

3DP All Inclusive

För dig som även behöver friheten att kunna
köra din utrustning mot SWEPOS nätverksRTK-tjänst har vi tagit fram detta avtal.
  • Fjärr- och telefonsupport
  • Molntjänst
  • SWEPOS nätverksRTK-abonnemang
  • Internetuppkoppling via Telia
  • Tillgång till kommande mjukvaruversioner
  • Årlig översyn
rekommenderas

Funktionsavtal

För dig som även behöver friheten att kunna
köra din utrustning mot SWEPOS nätverksRTK-tjänst har vi tagit fram detta avtal.
  • Fjärr- och telefonsupport
  • Molntjänst
  • SWEPOS nätverksRTK-abonnemang
  • Internetuppkoppling via Telia
  • Tillgång till kommande mjukvaruversioner

Bas

 

Fjärr och telefon support
Mellan  07:00 – 16:00 helgfria vardagar

 

 

 *Avtalet är en tillsvidaretjänst. Uppsägning måste ske minst 1 månad före det årliga brytdatumet, d.v.s. samma dag och månad som leveransdatumet.
*Simkort tillkommer.

Funktionsavtal

Fjärr och telefon support
Mellan  07:00 – 16:00 helgfria vardagar

Molntjänst
Ta emot och skicka filer via internet

Swepos nätverksRTK-abonnemang
Obegränsad andvändning

Internetuppkoppling via Telia
2GB datatrafik/månad

Tillgång till kommande mjukvaruversioner
Garanterar den senaste funktionaliteten och stabil prestanda

 

*Avtalet är en tillsvidaretjänst. Uppsägning måste ske minst 1 månad före det årliga brytdatumet, d.v.s. samma dag och månad som leveransdatumet.

3DP All Inclusive

Fjärr och telefon support
Mellan  07:00 – 16:00 helgfria vardagar

Molntjänst
Ta emot och skicka filer via internet

Swepos nätverksRTK-abonnemang
Obegränsad andvändning

Internetuppkoppling via Telia
2GB datatrafik/månad

Tillgång till kommande mjukvaruversioner
Garanterar den senaste funktionaliteten och stabil prestanda

Årlig översyn
Innefattar kontroll av skopor, kablar samt mjukvaror.

*Avtalet är en tillsvidaretjänst. Uppsägning måste ske minst 1 månad före det årliga brytdatumet, d.v.s. samma dag och månad som leveransdatumet.     Årlig översyn: Det åligger brukaren av utrustningen att inom avtalets bestämda tid att beställa den årliga översynen av 3D Partner.